IT’en er en helt uundværlig samarbejdspartner rundt omkring i de danske virksomheder. Det er derfor vigtigt, at IT’en spiller, da det ellers i værste fald kan føre til mistet indtjening og en masse spildtid. Det er dog ikke altid at man har kompetencerne og ressourcerne i virksomheden til at håndtere det – eller måske har man simpelthen ikke råd til det. I sådanne situationer bør man overveje IT-outsourcing hos et professionelt IT-firma. Vi har samlet alle fordelene her.
Fast lav månedlig ydelse
IT-support kan hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis man f.eks. betaler på timebasis eller hvis man ansætter en helt ny medarbejder til IT-driften i virksomheden. Man kan derfor spare mange penge ved at investere i IT-outsourcing. Man står i så fald kun med en fast lav månedlig ydelse og kan bruge IT-firmaet, når der er behov for det – og så kommer man forrest i køen, når man har brug for hjælp. Det reducerer spildtid markant – og det sikrer at dit IT-setup altid er up-to-date.
Opdateret software
Med IT-outsourcing er det slut med at arbejde i outdatede programmer. Du er nemlig så altid sikret det nyeste software hver eneste gang, der kommer en ny version af et program, der anvendes i virksomheden. Det sker også uden for arbejdstiden, så medarbejdernes tid ikke bliver spildt på at vente på opdateringer.
Sikkerhed på højeste niveau
Sikkerheden er utrolig vigtigt, uanset hvilken virksomhed man har – og med en professionel IT-partner om bord, kan du vide dig sikker på, at alle dine data er i gode hænder. Du skal altså ikke være bange for hverken brand, indbrud eller stormflod, og du skal ikke selv prøve at lege digital sikkerhedsvagt. Det hele bliver klaret for dig.
24-timers support
Der kan hele tiden opstå situationer, hvor man får brug for akut hjælp – også midt om natten, i weekenden eller på helligdage. Med hjælpe fra en professionel IT-partner får du hjælp 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Du får altså hjælp lige så snart, du har brug for det og skal ikke vente til mandag morgen.